tisdag 10 augusti 2010

TCA

Jag hatar freaking Teen Choice Awards.

Jag och några fler skulle se det live på datorn, de skulle ha nån stream-grej på nåt ställe vid fem på morgonen enligt typ femtioelva sidor. Wohoo tänkte vi, vi ser det jippi. Vi ställde in oss på att vara vakna hela natten, då det troligen skulle pågå i några timmar, antar jag.

Klockan blir fem. Något händer, det blir "On Air" och det visas nån reklamskit. Sen kommer den där jävla RED CARPET OMG-filmen som funnits uppe på sidan hela dagen. Hihihi askul. Vi tänkte att det var nåt problem. Alla i den där jäkla twitter-rutan bredvid verkade tro samma sak. Och det var en hel del folk där...

Men, tiden gick och det kom inget. Askul, verkligen. Så nu sitter jag här och gäspar, vägrar sova. De andra två bestämde sig för att sova några timmar men jag kan inte "sova några timmar" jag kan vara vaken eller sova hela fucking dagen. Bleh. Jag ska aldrig mer sitta uppe för livestreamskit. Ska jag se ska det vara på tv. Det kan man lita på bättre iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar