fredag 13 augusti 2010

FML


Var hälsad.

Sitter och tråkar och försöker få igång bloggandet igen. Till vänster har vi min härliga FB-bild, jag älskar den. Känner mig lite ego då det är jag som har gjort den, men ändå, det är Gaga, det är Telephone... Love. <3

Ikväll har jag hetsat. Jag fick lust att skriva om en gammal fantasyberättelse som jag faktiskt gillade och som blev okej lång, så jag letade upp filen som låg på USBn. Öppnar med word. "Välj en kodning som gör det här dokumentet läsligt." Jag bara WTF. Försökte med typ alla i den jävla listan men det funkade inte. Jag ville dö. Frågade alla på msn som jag skickat den till förut om de hade kvar den. Inte en enda hade. FML. Så jag surfade in på ts.se där jag lyckligtvis hade skrivit in typ hela i en Författar-tråd, men utan korrigering... Så jag ska försöka ta och skriva om hela skiten, tänka ut handlingen bättre (då den i princip gick ut på att skriva på och komma på dramatiska händelser) och få till hela skiten. Jag har ju en dröm om att ge ut en bok så man kan ju hoppas. :p

Annars har jag också jobbat på mitt nuvarande Ai-projekt, Gaga som det oftast är. Den här gången från när hon uppträdde på BRIT awards:

http://styleclone.com/wp-content/uploads/Lady_GaGa_6-1.jpg

Seriöst, hennes "klädsel" där är sjukt snygg. Och den som får för sig att hon är naken med undantag för de där vita grejerna kan jag upplysa att hon har på sig nån kroppsstrumpa eller nåt, som är hudfärgad. xD

Jag vill ha ett liv. För den som är intresserad. Har i princip spenderat hela sommaren hemma vid datorn med kära DMTA. Någon som har förslag till var man kan köpa ett liv bra och billigt? Typ ICA Maxi, kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar