lördag 3 juli 2010

Gaga-kampanj

Sitter och följer med i värsta Gaga-kampanjen på twitter och försöker promota henne och få folk att se Bad Romance-vioden på YT. Höhö, liv har man om man har det.

Jag älskar verkligen Gaga, har jag upptäckt. Alltså älskar. Jag kan spendera timmar med att titta på flödet och retweeta på Twitter, eller sitta och glo på massa av hennes framträdanden på The Monster Ball. Har aldrig varit så här galen i en artist eller person över huvud taget, och hon är så jävla full av passion och kärlek för det hon gör och hennes fans att det är sjukt. Allt hon står för och hennes moral och ståndpunkt och vad hon vill göra med världen får henne att sticka ut ur mängden av mainstream-artister, får henne att sticka ut mer än hon gör genom sina galna och genialiska kläder.

Jag är stolt över att vara ett Monster, och de som inte är ett Monster kommer aldrig att förstå vad det innebär. De som förstår mig, höj tassen och var stolta över er själva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar